2011. február 16., szerda

Bevezető+Bemutatkozás

Hát sziasztok! :)

Nyitottam egy blogot, melyet a vámpírnaplók című sorozat ihletett. Remélem elnyeri a tetszésetek, a véleményekkel pedig úgy vagyok, akárcsak mások! Jöhetnek:) 5 komment után jön a következő rész!

Most pedig íme egy kis bevezető!


Your Blood is Mine.

                                                           Bevezető
( By Lorina Gilbert.)
Tudtam, hogy hozzá tartozom. Bármit teszek, én örökké az övé maradok. Senki és semmi nem választhat el minket. Bármi történik a szíve csakis az enyém, és az enyém, az övé. Érdekes módon, soha egyikünk sem mutatja mit is érez valójában. Én nem merem kimutatni előtte az érzelmeimet, hiszen egy érzéketlen , szívtelen , önző, arrogáns embernek mutatja magát.
Mégis mindig megvéd, mindent megtesz a biztonságom érdekében. Olyan dolgokat is megtett, amit képtelen vagyok megbocsátani neki , mégsem tudok mást szeretni. Megvédett,mellettem volt, vigyázott rám, még ha láthatatlanba is, de megtette . Azt állított csak a vérem miatt, de én nem hiszek neki, ez nem lehet így.
Sok mindenen együtt mentünk kersztül, de soha nem engedett igazán közel magához. A barátja vagyok, voltam, de ő nem tartott annak. Segítettem neki túljutni a legszörnyűbb dolgokon, és mégis megtette velem...összetört teljesen, meghazudtolta azt, amit eddig gondoltam. Pedig annyi mindent feladtam érte...azok után. De mindezt hiába nem igaz? Hiszen ezt a történetet vérrel írták. 

( By Damon Salvatore )
Az életem csupa keserűség. Nem tudtam elfogadtatni magam a világgal , nem tudok olyan lenni, akit ő megérdemel. Nem is akarok olyan lenni, hiszen ha valakit közel engedsz magadhoz, az csakis fájdalmat tud okozni . Én nem tudok érezni, hiszen ha ez lehetséges lenne, nem bántam volna így vele, hogy miért? Nem akarom kimondani. Kihasználtam, ő a barátom lett, de mégis elárultam. De ez így jó, hisz ez az egyezségem vele. Vele, aki tönkre tette az életem.
De a mi történetünk nem itt kezdődik. Ez csupán mindannak a folytatása , ami elkezdődött...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése